Adato Design
Arvatkaapa mitä mulle tuli eilen...ne alkaa P:llä....Promarkereita!!!
Olen ihan ilopallona täällä ollut koko päivän kun pääsin niitä tänään testailemaan. Omistin tätä ennen perusvärejä copiceista joita en muka jotenkin osannut käyttää. Uskaltin näitä kuitenkin kokeilla ja näistä kyllä tykkään. Taidan olla ainoa joka tykkää Promarkereista enemmän tai ainakin ainoa joka uskaltaa sen tunnustaa :)
Mutta tässä yksi kortti jonka kuva on väritetty Promarkereilla. Tämä on nyt minun ensimmäinen eikä varjostukset mennyt ehkä ihan nappiin, mutta kehitellään ja katsotaan. Jos jotakuta kiinnostaa että mitä värejä käytin tai miten tämän tein niin vastaan kyllä mielelläni :)

Kortin tekstissä lukee: Plant you own garden and decorate your own soul instead of waiting someone to bring you flowers. Joka vapaasti käännettynä olisi jotakuinkin: Istuta oma puutarhasi ja koristele oma sielu äläkä odota että joku toinen tuo sinulle kukkia. Mielestäni tämä teksti sopi enemmän kuin hyvin tuohon kuvaan :)

Photobucket
Tunnisteet: , edit post
2 Responses
  1. khrestel Says:

    Minä olin pitkään sitä mieltä, että Promarkerit on kivempia. Kova kärki on jotenkin helpompi hallita. Myöhemmin tosin luovuin niistä kun värikartta alkoi harmittaa: ProMarkereiden värit ovat niin kirkkaita ja tummia, että varjostaminen samalla värillä on välillä hankalaa. Jos olisi ollut rahaa olisin säilyttänyt kyllä nekin enkä myynyt pois uusien alta.


  2. bissecat Says:

    Hei!
    Ihana kortti, jännä leimahahmo. Mie tykkään Promarkkereista tykkään niiden vahvoista väreistä ja sitten kun niihin voi varjostuksia tehdä akvarellikynilläkin.Itte oon siirtynyt tuonne Joanna Sheenille siellä nämä tosi edullisia.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Adato Desing. Sisällön tarjoaa Blogger.